شرکت IGI دوره آموزش استاندارد 17025 (IEC/ISO) را برگزار کرد

شرکت IGI دوره آموزش استاندارد 17025 (IEC/ISO) را برگزار کرد

دوره آموزشی «تخمین عدم قطعیت بر اساس استاندارد ایزو 17025 » باحضور کارکنان بخش آزمایشگاه شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری در محل این شرکت برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی بازرسی کالای IGI، این دوره آموزشی روز دوشنبه 12 آبان از ساعت 8 تا 16 باحضور کارشناسان بخش آزمایشگاه و در راستای افزایش توان تخصصی و ارتقای سطح مهارت فنی آنان در حوزه محاسبه عدم قطعیت، آزمون‌ها و روش‌های نرم‌افزاری بود که ضمن کنترل دقیق فاصله فیزیکی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مدرسان تائید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد با قبول دعوت، این دوره را به‌صورت یک برنامه آموزشی فشرده به کارشناسان بخش آزمایشگاه ارائه کردند.

بنابر راهبردهای کلان شرکت که ارزیابی و اندازه‌گیری شاخص‌های کیفیت نمونه‌ها باید در بالاترین سطح دقت باشد؛ به همین منظور تلاش می‌شود تا آموزش‌های ادواری در حوزه‌های تخصصی برای به روز رسانی و بالا بردن سطح دانش همکاران برگزار شود.

این دوره شامل سرفصل های عدم قطعیت، انواع روش‌های عدم قطعیت، محاسبات عدم قطعیت به‌صورت غیر نرم‌افزاری، آشنایی با مباحث آماری و عوامل موثر بر عدم قطعیت بود که با ارائه موفق آن به همکاران شرکت موجب ارتقا بیش از پیش سطح دانش فنی کارکنان بخش آزمایشگاه IGI گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل