بار گیری یک میلیون و 300 هزار تن نهاده دام و طیور آغاز شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، رضا سالمی اظهارداشت: باتوجه به کاهش جوجه ریزی و به دنبال آن افزایش قیمت مرغ و نیز برخی دیگر محصولات پروتئینی طی چند روز اخیر، حل مسائل مربوط به ترخیص و بارگیری نهاده های دامی و طیور توسط متولیان بویژه شرکت پشتیبانی دام کشور پیگیری و مشکلات حمل این بارها نیز حل شد.

به گزارش ایرنا طی چند روز گذشته قیمت مرغ افزایش یافت و تا دیروز به بالای 14 هزار تومان در بازار رسیده بود که براساس اعلام مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از امروز روند کاهشی قیمت آن شروع شده است.

وی اظهارداشت: مشکلی در تامین نهاده دامی برای فصل سرما وجود ندارد.

به گفته سالمی، به منظور ایجاد تعادل در بازار، روزانه 100 تن مرغ منجمد نیز با قیمت کیلویی هشت هزار و 900 تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درحال توزیع است.

سالمی با اشاره به تلاش ها برای تامین نهاده های دامی و طیور در مقاطع مختلف سال گفت: 117 هزار تن نهاده دامی از ابتدای امسال تاکنون بین دامداران و مرغداران این استان توزیع شده است.

به گفته وی 55 هزار تن ذرت، 17 هزار تن سویا و پنج هزار تن جو تا پایان شهریورماه امسال، در بین دامداران و مرغداران توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای شهریور تا اول دی ماه نیز 23 هزار تن ذرت، 15 هزار تن کنجاله سویا و همچنین 2 هزار تن در سطح استان تهران توزیع شد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده های دامی و به منظور تنظیم بازار، سویا با هرکیلو 2 هزار و 200 تومان، ذرت با یک هزار و 200 تومان و جو نیز با یک هزار و 250 تومان در بین واحدهای دامی استان تهران توزیع شد.

به گفته وی سالانه 32 هزار تن گوشت قرمز در چهار هزار و 352 واحد دامداری و همچنین 72 هزار تن گوشت مرغ در 311 واحد مرغ گوشتی استان تهران تولید می شود.

استان تهران حدود 10 هزار واحد دامی فعال دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل