نشست مشترک مدیران شستا و دیوان محاسبات برگزار شد

نشست مشترک مدیران شستا با حضور محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا با حسابرس کل و سرپرست‌های هیات‌های حسابرسی هیات یازدهم دیوان محاسبات برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شستا، در این نشست تخصصی سه ساعته، گزارش کاملی از عملکرد مالی و دستاوردهای کلیدی شرکت اصلی و هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ارائه شد.

گزیده اطلاعات مالی شرکت اصلی و هلدینگ‌ها، روند بهبود بهای تمام شده و افزایش چشمگیر سود ناخالص تلفیقی و سود عملیاتی و کاهش هزینه‎‌های مالی تلفیقی شستا و هلدینگ‌ها بیان شد.

در این ارئه گزارش، سیاست‌ها و برنامه‌های شستا در بخش‌های فروش، صادرات، بهای تمام شده و هزینه‌های عملیاتی، مالی و توسعه سرمایه انسانی تشریح شد. ضمنا سامانه‌های مدیریتی به تفکیک و به طور مبسوط مورد بررسی قرار گرفت و کارکرد آن‌ها تبیین شد.

بر اساس این گزارش، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، با بیان اینکه گزارش مدیریتی ارائه شده نتیجه زحمات بیش از 50هزار کارگر، کارمند و مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه است و اظهار امیدواری کرد روند شتابان ارتقای عملکرد شستا ادامه یابد.

در پایان این نشست، محمدعلی اعوانی، حسابرس کل هیات یازدهم حسابرسی امورعمومی و اجتماعی دیوان محاسبات ضمن تشکر از گزارش ارائه شده، گفت: گزارش بسیار جامع و کاملی بود و انشالله در حین رسیدگی‌ها و در راستای تعاملات و هم‌افزایی همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است برخی از سرپرست‌های هیات‌های حسابرسی هیات یازدهم موضوعات و سوالات موردنظرشان را مطرح کردند و پاسخ‌های لازم ارائه شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل