فعال شدن گمرک در نمایشگاه تهران برای ترخیص موقت کالا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بهمن حسین‌زاده در خصوص مذاکره با گمرک جمهوری اسلامی ایران برای ترخیص موقت و کامل کالاهای تولیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مذاکراتی صورت گرفته و در مرحله نهایی قرار دارد که بر مبنای آن، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران بتوانند کالاهای خود را به صورت موقت یا کامل ترخیص کنند.

معاون وزیر صنعت، جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار افزود: در حال حاضر برخی شرکت‌های داخلی و خارجی اگر بخواهند خطوط تولید خود و یا ماشین‌آلات را برای نمایش به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بیاورند، با  مشکلات ترخیص کالا و بازگشت آن در گمرکات مواجه هستند که بر این اساس، تلاش ما این است که زمینه‌ای را فراهم کنیم تا ترخیص موقت و یا کامل این کالاها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مذاکرات با گمرک انجام شده و مراحل نهایی را می‌گذراند که امیدواریم بتوانیم با حضور مأموران گمرک، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، کار ترخیص را با سرعت انجام دهیم.

حسین‌زاده ادامه داد: مذاکرات ما با گمرک همین‌طور مربوط به این می‌شود که تخفیف در تعرفه‌ها برای ورود این کالاها از سوی گمرک ارائه شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل