ممیزی و استاندارد سازی

 

هر سازمانی نیازمند آن است تا در فواصل زمانی، همه و یا تعدادی از فرایندهای جاری خود را مورد ارزیابی قرار دهد. شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری IGI، سوابق درخشانی در زمینه‌ی ممیزی بر اساس نیاز و الزام مشتری داشته، و بدین ترتیب انطباق مشخصه‌های هر فرایند و محصولات مرتبط با آن فرایند را با مشخصه‌های تعریف شده، مطابق با استاندارد مربوطه، بررسی می‌کند. به علاوه، در صورت عدم وجود استاندارد، تمامی امور لازم برای استانداردسازی و طراحی فرآیندهای مرتبط را انجام می‌دهد.

با توجه به این که شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری IGI، سابقه‌ی همکاری‌های گسترده و متعدد با بسیاری نام‌های مطرح کشور را داشته و هزاران مشتری در حوزه‌های مزبور دارد، این شرکت آماده‌ی ارائه‌ی خدمات بازرسی، نمونه‌برداری، آزمون و کنترل کیفیت، استانداردسازی، ارزیابی، آدیت و ممیزی، و سایر خدمات مرتبط مطابق با استانداردهای جهانی است. اهم خدمات قابل ارائه در این خصوص به شرح زیر است:

– ارزیابی و ممیزی شرکت‌های فروشنده‌ی کالا و خدمات

– ارزیابی فرایندهای داخلی در هر سازمان (بر اساس نیاز و الزام مشتری)

– انطباق مشخصه‌های هر فرایند و محصولات مرتبط با آن فرایند، با مشخصه‌های تعریف شده، مطابق با استاندارد مربوطه انجام تمامی امور لازم برای استانداردسازی و طراحی فرآیندهای مرتبط

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل