جزئیات برنامه‌ ستاد مبارزه با قاچاق در سال جاری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا دهقانی‌نیا درباره برنامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری، گفت: برنامه امسال ستاد مبارزه با قاچاق مانند سال گذشته، اولویت دادن به موضوع پیشگیری است و در کنار این کار هر کدام از حوزه‌های تخصصی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های خود برخوردارند.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: براین اساس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه خود را تا پایان سال گذشته با دستگاه‌های مختلف نهایی کرده است و برنامه و انتظارات  ستاد از دستگاه‌های مختلف  به آنها اعلام شده است.

وی در رابطه با برنامه ستاد برای مبارزه با پوشاک قاچاق اظهار داشت: برنامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره مبارزه با پوشاک محرز قاچاق مانند سال گذشته ادامه دارد، اما این برنامه امسال با اولویت‌ استانی اجرا می‌شود.

دهقانی‌نیا همچنین در رابطه با برنامه ستاد برای مبارزه با قاچاق دخانیات اظهار داشت: برنامه مبارزه با قاچاق دخانیات در دفتر پیشگیری با مبارزه با قاچاق دخانیات جزء برنامه‌های اولویت‌دار ستاد است.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد کشفیات دخانیات قاچاق در 10 ماهه سال 96 گفت: طی این مدت میزان کشفیات 696 میلیون و 718 هزار و 983 نخ بوده که این میزان کشفیات در 10 ماهه سال 97 به 507 میلیون و 735 هزار و 661 مورد رسید که با رشد منفی 27 درصد مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاق محصولات دخانی در سال 98 سامانه‌های مورد نظر طراحی و استقرار یافته و اگر شرکت دخانیات همکاری‌ لازم را انجام دهد می‌توان اقدامات لازم را انجام داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل