برگزاری جلسه آموزشی ویروس کرونا (پیشگیری و نکات ضروری)

تازه ترین ویروس شناخته شده از خانواده ویروس کرونا (2019Novel coronavirus )  برای نخستین بار در بازار ماهی­گیران چین شیوع پیدا کرده و جان شماری از افراد در سراسر جهان را نیز گرفته است. شیوع این ویروس تاکنون در 57 کشور گزارش شده و ابتلا به این بیماری را به تهدیدی جهانی تبدیل کرده است.

با توجه به شیوع گسترده و عبور سریع این ویروس از مرزهای جغرافیایی کلیه کشورها و ورود آن به داخل کشورمان، لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح و همه جانبه در ارتباط با  این ویروس بسیار ضروری جلوه می­کند.

به همین منظور با توجه به اهمیت نشر اطلاعات علمی و تخصصی در بین همکاران با هدف شفاف سازی در ارتباط با نحوه عملکرد این ویروس و کاهش فشار روانی و استرس حاکم بر افراد، جلسه آموزشی  توسط مدیر آموزش شرکت سرکار خانم دکتر طلوعی،  تحت عنوان ویروس کرونا (پیشگیری و نکات ضروری) با حضور همکاران شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری ضمن رعایت کلیه نکات بهداشتی در تاریخ 10/12/1398 برگزار گردید. در این جلسه روش­های مواجهه با این ویروس و بروزترین دستاوردهای معتبر علمی در این زمینه ارائه گردید همچنین به کلیه سؤالات همکاران در این باره پاسخ داده شد. آموزش رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی، آشنایی با نحوه­ی صحیح تغذیه در دوران شیوع این ویروس، حفظ روحیه و دوری گزینی از شایعات از اهداف کلی این جلسه آموزشی بود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانی پلاک334

صندوق پستی: 3619 ــ 15875

تلفن: 4 ــ 88833170

فکس: 88833179

ایمیل: commercial@igico.com

موقعیت ما


اینماد


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری می باشد.

سیم بکسل